Portes obertes

Finalitzat
Dimecres 18 de maig | 10:00 h

de 10 a 13 h i de 16 a 19h

Portes obertes amb motiu de la Dia Internacional dels Museus.  Aprofiteu el diumenge per visitar l'exposició permanent del Terracotta Museu i descobrir, o redescobrir, la importància cabdal de la manufactura ceràmica per la Bisbal. També podreu gaudir de les tres exposicions temporals en cartell:

• Parant taula: Nova edició de l'exposició col·lectiva de vaixelles que reivindica el treball dels ceramistes de la Bisbal i la seva gran qualitat, així com dona a conèixer les possibilitats de la ceràmica feta a casa nostra tant al públic en general com també als professionals del món de l’hostaleria.
  • Sense distància: Exposició temporal a càrrec de la ceramista Eva López Miguel a l'espai "La Peixera".
  • Ceràmica Viva (6a ed.): amb peces de més d’una trentena de ceramistes on es mostra la diversitat de la ceràmica contemporània de la Bisbal i rodalia.

Dimecres

Finalitzat