Anunci emergent

Tancament provisional

L'excepcional episodi de pedregada que es va viure el dimarts 30 d'agost a la Bisbal d'Empordà va provocar importants desperfectes en la teulada del Terracotta Museu. Aquests danys han afectat la integritat de l'espai expositiu a més d'altres dependències privatives. Per tal de garantir la seguretat dels seus usuaris, l'equipament museístic es veu obligat a tancar les portes al públic fins que la visita sigui plenament segura. Des del Museu i l'Ajuntament s'està treballant per tal que aquest període de tancament sigui el més breu possible.

Disculpeu les molèsties que això us pugui ocasionar.

Visita virtual a l’exposició 'Díaz Costa. Ceramista'

Dia Internacional de l'Art

Visita guiada amb format audiovisual a l’exposició temporal Díaz Costa. Ceramista, una proposta emmarcada dins de la novena edició del Dia Internacional de l’Art (16, 17 i 18 d'abril de 2021). En aquesta proposta el comissari de l’exposició, Xavier Rocas, mostrarà la figura i l’obra d’Eusebi Díaz Costa, un dels ceramistes bisbalencs més destacats en l'àmbit internacional de mitjan segle XX. A partir del divendres 16 d’abril a les 10 h ja podreu visualitzar el vídeo amb la visita –en el canal de YouTube del Museu– i descobrir quina va ser la importància cabdal d’aquest personatge en la ceràmica del nostre país.