Anunci emergent

Tancament provisional

L'excepcional episodi de pedregada que es va viure el dimarts 30 d'agost a la Bisbal d'Empordà va provocar importants desperfectes en la teulada del Terracotta Museu. Aquests danys han afectat la integritat de l'espai expositiu a més d'altres dependències privatives. Per tal de garantir la seguretat dels seus usuaris, l'equipament museístic es veu obligat a tancar les portes al públic fins que la visita sigui plenament segura. Des del Museu i l'Ajuntament s'està treballant per tal que aquest període de tancament sigui el més breu possible.

Disculpeu les molèsties que això us pugui ocasionar.

Espai "Actualitat"

Espai dedicat de manera monogràfica en l'actualitat de la ceràmica artística i decorativa bisbalenca. Es localitza a escala de planta pis, just en les passeres perimetrals que es troben damunt mateix de la Sala d'Exposicions Temporals. Es tracta d'un espai que (com a apèndix final de l'àmbit permanent de "Els Creadors") mostra el treball del conjunt d'artistes ceramistes que actualment estan donant relleu a la nova ceràmica bisbalenca. Coproduïda amb l'Associació de Ceramistes de la Bisbal, hi mostren la seva obra al voltant d'una trentena d'artistes. Es renova cada any completament i permet la comunicació i la implicació del sector amb el projecte del museu.

Exposició actual

Ceràmica Viva (6ª ed.)
Ass. Ceramistes de La Bisbal

Històric d'exposicions

Ceràmica Viva (5ª ed.)
Ass. Ceramistes de La Bisbal
Del 01.10.20 al 07.04.22
Espai "Actualitat"
Ceràmica Viva Empordà (4a ed.)
Del 01.06.19 al 30.09.20
Espai "Actualitat"
Ceràmica Viva Empordà (3a ed.)
Del 20.04.18 al 31.05.19
Obra sense títol de Josep Mª Mariscal | © Foto: Toni Bofill - Terracotta Museu
Finalitzat
Actual
Ceràmica Viva Empordà (2a ed.)
Del 01.01.17 al 08.04.18