Anunci emergent

Tancament provisional

L'excepcional episodi de pedregada que es va viure el dimarts 30 d'agost a la Bisbal d'Empordà va provocar importants desperfectes en la teulada del Terracotta Museu. Aquests danys han afectat la integritat de l'espai expositiu a més d'altres dependències privatives. Per tal de garantir la seguretat dels seus usuaris, l'equipament museístic es veu obligat a tancar les portes al públic fins que la visita sigui plenament segura. Des del Museu i l'Ajuntament s'està treballant per tal que aquest període de tancament sigui el més breu possible.

Disculpeu les molèsties que això us pugui ocasionar.

Un eriçó portallapis d'argila

Els museus a casa 2021 - Som Cultura

Una quinzena de museus gironins oferirem activitats a distància amb la proposta de la Xarxa Territorial de Museus de les Comarques de Girona «Els museus a casa», emmarcada dins del Som Cultura. Al llarg del mes de novembre publicarem les càpsules de vídeos amb activitats i continguts per a tots els públics que es difondran a través de diverses plataformes digitals i del web de Som Cultura.

L'activitat virtual proposada pel Terracotta Museu, amb la col·laboració de l'Associació de Ceramistes de la Bisbal, és un el taller "L'eriçó portallapis". En aquest taller, a partir d’una bola de fang, farem un portallapis molt original modelat. L’eriçó tindrà sempre els teus llapis ben ordenats! Per aquesta activitat només necessitarem un tall de fang, un llapis i la teva imaginació. Mans al fang!