El manual del petit ceramista

Visita familiar autoguiada

Gratuït amb l’entrada del museu.

El Terracotta Museu us proposa convertir-vos en aprenents de ceramista a través d'aquesta proposta familiar. Es tracta d'una activitat autoguiada per realitzar durant la visita a l'exposició permanent. Amb l'entrada del museu us donarem “El manual del petit ceramista”. Aquest manual us explicarà tot el que cal saber per convertir-vos en els millors aprenents de ceramista. Durant la visita el manual us proposarà un conjunt de proves i enigmes que haureu de resoldre, al final de la visita els aprenents tindran premi!

"Aprèn pas a pas com treballaven els ceramistes de la Bisbal d'Empordà. No et deixis ni un racó del museu per visitar perquè si vols ser un bon aprenent de ceramista, caldrà que resolguis tots els enigmes que et proposem."

Que tingueu sort!

Activitat recomanada per nens i nenes d’entre 5  i 12 anys.
Els nens i nenes han de venir acompanyats pels pares.
Si els participants són molt petits, necessitaran l’ajuda dels pares.