Anem a l'obrador

Activitat escolar: Visita + demostració

DURADA:  45 minuts

Preu: 5,00 €. Mínim 20 participants.

Activitat inclosa en programa Indika de la Diputació de Girona.

Descomptes per a les escoles de la Bisbal d'Empordà.

Per més informació i reserves podeu enviar-nos un correu a reserves.terracotta@labisbal.cat o trucar-nos de dilluns a divendres de 9 a 14 h al 972 642 067.

És imprescindible fer la reserva amb la màxima antelació possible i esperar la confirmació.

La ceràmica de la Bisbal no és només cosa del passat, la ciutat continua essent un centre ceramista que destaca per tenir una producció molt diversificada, des d'articles de terrissa fins a ceràmica aplicada a la construcció i ceràmica artística i decorativa.

En aquesta activitat es vol descobrir com són actualment els obradors de la Bisbal, com han canviat amb el pas del temps i com es treballa l'argila avui en dia. Coneixerem el ceramista, que ens explicarà cada una de les parts de l'espai i dels passos que han de fer, des del tractament  dels materials, fins a l'embalatge de les peces.

Objectius:
- Tenir un primer contacte amb els professionals de la ceràmica.
- Analitzar els diferents passos que ha de fer un ceramista.
- Descobrir la realitat actual d'un obrador.
- Analitzar l'estat de salut del sector de la ceràmica de la Bisbal.
- Descobrir el potencial creatiu de la ceràmica.

Observacions pràctiques per als grups:
- Es disposa d’aparcament propi, amb un ampli espai per autocars.
- L’espai exterior del museu és la zona de recepció i distribució dels grups.
- L’espai exterior es pot utilitzar com a zona d’esbarjo i esmorzar.