Portes obertes

Festa Major de la Bisbal

Del 14.08.22 al 16.08.22

de 10 a 14 h

Portes obertes amb motiu de la Festa Major de la Bisbal.  Aprofiteu per visitar l'exposició permanent del Terracotta Museu i descobrir, o redescobrir, la importància cabdal de la manufactura ceràmica per la Bisbal. També podreu gaudir de les tres exposicions temporals en cartell:

• Parant taula: Nova edició de l'exposició col·lectiva de vaixelles que reivindica el treball dels ceramistes de la Bisbal i la seva gran qualitat, així com dona a conèixer les possibilitats de la ceràmica feta a casa nostra tant al públic en general com també als professionals del món de l’hostaleria.
  • Obra final'22: Exposició col·lectiva a càrrec dels alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Arts Plàstiques i Disseny en Ceràmica Artística i Terrisseria de l'INS La Bisbal.
  • Ceràmica Viva (6a ed.): amb peces de més d’una trentena de ceramistes on es mostra la diversitat de la ceràmica contemporània de la Bisbal i rodalia.

Dilluns
ago