L’exposició "Ceràmica Viva" mostra la creativitat dels membres de l’Associació de Ceramistes de la Bisbal

24.01.2024

La Bisbal d'Empordà es prepara per acollir la setena edició de "Ceràmica Viva", una exposició col·lectiva de caràcter anual situada a l’Espai “Actualitat” del Terracotta Museu. Aquesta mostra, comissariada per l'Associació de Ceramistes de la Bisbal i amb la participació d’una quarantena dels seus membres, s’inaugurarà aquest dissabte 27 de gener a les 12:30h amb un acte que també inclourà un vermut gratuït i l’actuació musical de Cloe Riembau.

L’exposició “Ceràmica Viva” reflecteix la gran diversitat i qualitat de la producció que es realitza a la Bisbal i rodalia gràcies a la participació dels ceramistes locals. Aquesta mostra, exhibeix les últimes creacions d’aquest col·lectiu, amb ceramistes que compten amb una llarga carrera al costat de les noves generacions que tot just comencen la seva trajectòria professional. Una amalgama de peces promet que una experiència única i variada per a tots els amants de l'art ceràmic.

Amb una clara voluntat de contemporaneïtat aquest espai es renova anualment i permet la comunicació i la implicació del sector amb el projecte del museu. La mostra “Ceràmica Viva” esdevé el millor aparador de la ceràmica bisbalenca, un espai on es pot contemplar el gran nivell assolit pels artistes i els artesans locals.

Enguany participen trenta-set ceramistes i tallers: Anna Ballesté, Annick Galimont, Ariadna Raventós, Bag Disseny Studio, Bussoga, Carlets, Ceràmica LB, Ceràmica Yuma, Ceràmiques Est, Ceràmiques Lluís Puigdemont, David Rosell, Didi Heras, Dolors Bosch, Emili Biarnès, Eva Piqué Ripoll, Eve Jubert, Ferran Gallo Pérez, Ivet Bazaco, Joan Raventós, Limón Studio, LUr, Manel Martínez, Maria Romero Raga, Marta M. Hortet, Martina Rogers, Míriam Seguí Carbonell, Núria Efe, Núria Gimbernat, Pantaleu, Pilar Aldana-Méndez, Ponderosa, Provi Casals, Quim Rifà, Rulduà Ceràmica, Sampere Ceramics, Sílvia Alsina Ceramics i Vilà Clara Ceramistes.