Anunci emergent

Tancament provisional

L'excepcional episodi de pedregada que es va viure el dimarts 30 d'agost a la Bisbal d'Empordà va provocar importants desperfectes en la teulada del Terracotta Museu. Aquests danys han afectat la integritat de l'espai expositiu a més d'altres dependències privatives. Per tal de garantir la seguretat dels seus usuaris, l'equipament museístic es veu obligat a tancar les portes al públic fins que la visita sigui plenament segura. Des del Museu i l'Ajuntament s'està treballant per tal que aquest període de tancament sigui el més breu possible.

Disculpeu les molèsties que això us pugui ocasionar.

Díaz Costa. Ceramista

Llibre-catàleg de l’exposició “Díaz Costa. Ceramista”, una mostra produïda i organitzada pel Terracotta Museu de Ceràmica de la Bisbal i instal·lada a la sala d’exposicions temporals de l'1 d'abril de 2021 al 6 de març de 2022.

Díaz Costa. Ceramista és un volum de 264 pàgines, amb fotografies de Jordi Geli, disseny de Pere Álvaro i textos de Xavier Rocas, comissari de la mostra. L’obra que es presenta és el resultat de més de dos anys de recerca al voltant d’un dels artistes més importants de la ceràmica catalana del segle XX. La falta d’estudis publicats envers Eusebi Díaz Costa ha propiciat moltes hores de documentació, recerca i entrevistes que culminen amb una publicació que dóna a conèixer nous aspectes del seu itinerari humà i artístic. El llibre pretén, alhora, donar a conèixer i reivindicar la figura de Díaz Costa com a artista de gran vàlua, particularment en el seu vessant de ceramista, i facilitar una primera catalogació, aproximada, de la seva producció en ceràmica.

Edita
Terracotta Museu