Díaz Costa. Ceramista

Llibre-catàleg de l’exposició “Díaz Costa. Ceramista”, una mostra produïda i organitzada pel Terracotta Museu de Ceràmica de la Bisbal i instal·lada a la sala d’exposicions temporals de l'1 d'abril de 2021 al 6 de març de 2022.

Díaz Costa. Ceramista és un volum de 264 pàgines, amb fotografies de Jordi Geli, disseny de Pere Álvaro i textos de Xavier Rocas, comissari de la mostra. L’obra que es presenta és el resultat de més de dos anys de recerca al voltant d’un dels artistes més importants de la ceràmica catalana del segle XX. La falta d’estudis publicats envers Eusebi Díaz Costa ha propiciat moltes hores de documentació, recerca i entrevistes que culminen amb una publicació que dóna a conèixer nous aspectes del seu itinerari humà i artístic. El llibre pretén, alhora, donar a conèixer i reivindicar la figura de Díaz Costa com a artista de gran vàlua, particularment en el seu vessant de ceramista, i facilitar una primera catalogació, aproximada, de la seva producció en ceràmica.

Edita
Terracotta Museu