Inauguració 'Parant taula'

dissabte, 29 de juny | 19:00 h

Òscar Aparicio Pedrosa, alcalde de la Bisbal d'Empordà
Joan Vilà-Clara Garriga, president de l’Associació de Ceramistes de la Bisbal

Es complauen a convidar-vos a l’acte inaugural de l’exposició temporal Parant taula”, que tindrà lloc el pròxim dissabte 29 de juny, a les 19 h, al Terracotta Museu.

La inauguració comptarà amb un sopar de tast cuinat pels establiments de restauració aplegats en la Federació del Comerç de la Bisbal, servit amb vaixella feta pels participants de l'exposició.

La Bisbal d'Empordà, juny de 2024

Tastets al Terracotta Museu” dona visibilitat a la gran varietat de l’oferta gastronòmica de la ciutat amb la participació dels establiments locals, que oferiran tapes representatives de la seva cuina servides en plats realitzats exclusivament per l’ocasió pels ceramistes participants a la mostra.  Aquestes degustacions es complementaran amb un maridatge de vins de proximitat. Els tiquets per a les consumicions es posaran a la venda el mateix dia.

Dissabte

Finalitzat