La ceràmica tradicional de la Bisbal

Cicle de visites guiades inclusives del Baix Empordà

Gratuït
dissabte, 8 de juny | 11:30 h

Places limitades, inscripció prèvia imprescindible al 972 64 20 67.

El Consell Comarcal del Baix Empordà impulsa un seguit de visites guiades inclusives que tindran lloc a onze museus i espais patrimonials de la comarca durant els mesos de maig i juny.

En aquest context, el Teracotta Museu ofereix una visita guiada gratuïta on podreu conèixer l'activitat històricament més emblemàtica de la Bisbal d'Empordà, la ceràmica, una manufactura de gran tradició i renom que ha generat un important patrimoni material i immaterial.

D'ençà que es va impulsar, l'any 2017, el Terracotta Museu forma part del Pla d'accessibilitat Turística del Baix Empordà. L’objectiu d'aquest projecte és posar en valor la comarca com a destinació turística accessible i generar un nou valor diferencial i qualitatiu en la competitivitat turística que ofereix el Baix Empordà.

El Terracotta Museu és un espai sense barreres arquitectòniques, accessible per a persones amb mobilitat reduïda. Disposa de rampes a l'exterior i ascensor, aparcaments reservats, lavabo adaptat, canviador per a nadons, taulell d’atenció al públic adaptat per a persones amb cadira de rodes, bucle magnètic, bandes podotàctils i audiovisuals amb subtítols i llengua de signes. Entre altres recursos, també disposa d'un plànol en relleu i braille i un dossier de l'exposició permanent amb caràcters grans i braille. Podeu consular tots els recursos d'accessibilitat a l'apartat corresponent d'aquesta web.

Dissabte
jun