Terracotta en concert (2a ed.)

Itinerari musical amb l'Escola de Música Conrad Saló

Gratuït
dissabte, 18 de maig | 20:30 h

L’èxit de la primera edició i la molt bona acceptació del públic de Terracotta en concert ha motivat poder repetir aquest itinerari musical pels diferents àmbits del museu.

Obert al públic general, Terracotta en concert  començarà a les 20:30h. Els assistents tindran l’oportunitat de gaudir de la música en directe executada pels diferents conjunts formats pels alumnes i professors de l'Escola Municipal de Música Conrad Saló. D’aquesta manera, el Museu es convertirà en un conjunt d’escenaris únics on dur a terme una combinació excepcional de dues tradicions molt arrelades a la Bisbal: la ceràmica i la música. Serà una magnífica oportunitat per descobrir el talent musical de la ciutat en un dels seus espais patrimonials més emblemàtics, i una experiència artística que no deixarà indiferent a ningú.

La Nit dels Museus i el Dia Internacional dels Museus és una data clau per gaudir de la cultura i el patrimoni, i el Terracotta Museu i l'Escola de Música Conrad Saló no volen perdre l'oportunitat de celebrar-ho amb tots aquells que hi vulgueu participar.

Dissabte

Gratuït