Dies Europeus de l’Artesania | Hola Ceràmica 2024

Del ds. 06.04.24 al dg. 07.04.24

El cap de setmana del 6 i 7 d’abril, el Terracotta Museu celebra els "Dies Europeus de l'Artesania", una iniciativa dedicada a promoure i difondre tota la riquesa dels oficis artesans i els seus valors fonamentals, com ara la creativitat, la tradició i la innovació. Tal com va passar l’any passat, aquesta celebració coincidirà en el temps amb un altre esdeveniment de referència pels amants de la ceràmica: les jornades "Hola Ceràmica!", una activitat promoguda per l’Associació Espanyola de Ciutats de la Ceràmica, de la qual la Bisbal d'Empordà és membre.

Visita guiada a l'exposició de Carles Sala i a la Terrisseria Sala
Dissabte 6 d’abril, a les 12:30 h
A càrrec del comissari de l’exposició, Xavier Rocas i del mateix Carles Sala
Activitat gratuïta.
Places limitades, inscripció prèvia imprescindible a: 972 64 20 67 o a través d'aquest formulari.

Portes obertes
Diumenge 7 d’abril, de 10 a 14 h
A l’exposició permanent i a les exposicions temporals en cartell

Visita guiada exprés “El Terracotta en sis peces”