Anunci emergent

Tancament provisional

L'excepcional episodi de pedregada que es va viure el dimarts 30 d'agost a la Bisbal d'Empordà va provocar importants desperfectes en la teulada del Terracotta Museu. Aquests danys han afectat la integritat de l'espai expositiu a més d'altres dependències privatives. Per tal de garantir la seguretat dels seus usuaris, l'equipament museístic es veu obligat a tancar les portes al públic fins que la visita sigui plenament segura. Des del Museu i l'Ajuntament s'està treballant per tal que aquest període de tancament sigui el més breu possible.

Disculpeu les molèsties que això us pugui ocasionar.

Taller d’animació amb argila

Punto y Raya Junior

Entrades exhaurides
DURADA:  120 min
Dissabte 01 d'octubre | 10:30 h

Aquest taller es durà a terme a l'Aula Taller del CFGM de Ceràmica Artística del Terracotta Museu

Activitat gratuïta.

Taller de creació d'un film abstracte d’animació amb argila per mainada de 6 a 12 anys.

Has dibuixat mai en moviment? Què passaria amb el traç si el llenç no parés de donar voltes? Has dibuixat amb barbotina alguna vegada? En aquest taller dibuixarem aprofitant la força giratòria d’un torn de terrissaire per poder crear pel·lícules d’animació abstractes amb fang! Utilitzant els dits i algunes eines especials, crearem una dansa de línies que ens deixaran hipnotitzats.

Activitat gratuïta.

Places limitades, reserva prèvia al 972 64 20 67 (de dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 h).

Una proposta del Festival d'Art Abstracte amb Moviment Punto y Raya Junior.

L'obra resultant s'estrenarà en la propera edició del Festival Punt y Raya Junior, i per una vintena de ciutats.

Durant el taller, Punto y Raya filmarà un making of per tal de documentar l'activitat. Aquí podeu veure el Making Of Junior 2021 (vimeo), l'edició en la qual el Terracotta Museu ja va participar.

El taller serà a càrrec de Martina Rogers, ceramista i artista visual, llicenciada en Comunicació Audiovisual a la Universitat Autònoma de Barcelona.
instagram.com/rogersmartina
vimeo.com/martinarogers