Taller d’animació amb argila

Finalitzat
dissabte, 1 d’octubre | 10:30 h
DURADA:  120 min

Aquest taller es durà a terme a l'Aula Taller del CFGM de Ceràmica Artística del Terracotta Museu

Activitat gratuïta.

Taller de creació d'un film abstracte d’animació amb argila per mainada de 6 a 12 anys.

Has dibuixat mai en moviment? Què passaria amb el traç si el llenç no parés de donar voltes? Has dibuixat amb barbotina alguna vegada? En aquest taller dibuixarem aprofitant la força giratòria d’un torn de terrissaire per poder crear pel·lícules d’animació abstractes amb fang! Utilitzant els dits i algunes eines especials, crearem una dansa de línies que ens deixaran hipnotitzats.

Activitat gratuïta.

Places limitades, reserva prèvia al 972 64 20 67 (de dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 h).

Una proposta del Festival d'Art Abstracte amb Moviment Punto y Raya Junior.

L'obra resultant s'estrenarà en la propera edició del Festival Punt y Raya Junior, i per una vintena de ciutats.

Durant el taller, Punto y Raya filmarà un making of per tal de documentar l'activitat. Aquí podeu veure el Making Of Junior 2021 (vimeo), l'edició en la qual el Terracotta Museu ja va participar.

El taller serà a càrrec de Martina Rogers, ceramista i artista visual, llicenciada en Comunicació Audiovisual a la Universitat Autònoma de Barcelona.
instagram.com/rogersmartina
vimeo.com/martinarogers