Anunci emergent

Tancament provisional

L'excepcional episodi de pedregada que es va viure el dimarts 30 d'agost a la Bisbal d'Empordà va provocar importants desperfectes en la teulada del Terracotta Museu. Aquests danys han afectat la integritat de l'espai expositiu a més d'altres dependències privatives. Per tal de garantir la seguretat dels seus usuaris, l'equipament museístic es veu obligat a tancar les portes al públic fins que la visita sigui plenament segura. Des del Museu i l'Ajuntament s'està treballant per tal que aquest període de tancament sigui el més breu possible.

Disculpeu les molèsties que això us pugui ocasionar.

Inauguració "Ordenant el caos"

Sala d'exposicions temporals

Finalitzat
Dissabte 01 d'agost | 19:30 h
Afegir al calendari

Enric Marquès Serra, alcalde de la Bisbal d'Empordà

Es complau a convidar-vos a l'acte inaugural de l'exposició temporal de Jordi Marcet i Rosa Vila-Abadal "Ordenant el caos", que tindrà lloc el proper dissabte 1 d’agost, a les 19.30 h, al Terracotta Museu de Ceràmica de la Bisbal.

La inauguració es clourà amb una actuació del grup Bou Brothers Trio.

La Bisbal d'Empordà, juliol de 2020

Dissabte