Visita guiada a l'exposició permanent + obrador de ceràmica

Estiu 2023

Finalitzat
dijous, 10 d’agost | 10:30 h

Dijous 27 de juliol i 10 d'agost

Hora: 10.30 h

Durada: 120 minuts

Idioma: català

Preu: 7 € entrada general | 4,50 € entrada reduïda* | menors de 10 anys gratuït

Aforament limitat, cal fer reserva: 972 642 067 (horaris del Museu)

El museu es reserva el dret d'anul·lar la vista si no s'arriba a un mínim de persones inscrites.

L'activitat més emblemàtica de la Bisbal d'Empordà ha estat, històricament, la ceràmica, una manufactura de gran tradició i renom que ha generat un important patrimoni material i immaterial. A partir de la visita guiada a l'exposició permanent del Terracotta Museu es pot copsar la importància que ha tingut i encara té aquest sector en la història i l'actualitat de la Bisbal, la gran varietat de peces que s'han produït, i la qualitat dels mestres ceramistes de la ciutat.

Tot seguit ens dirigirem fins a un dels tallers de ceràmica en actiu, on coneixerem com s’organitza el procés de producció artesanal de la ceràmica. El terrisser ens farà una demostració de com es modelen les peces al torn i de com es decoren amb les tècniques tradicionals de la Bisbal.

L'estiu del Terracotta 2023 (pdf)

Dijous

Finalitzat