Un eriçó portallapis d'argila

Els museus a casa 2021 - Som Cultura

Una quinzena de museus gironins oferirem activitats a distància amb la proposta de la Xarxa Territorial de Museus de les Comarques de Girona «Els museus a casa», emmarcada dins del Som Cultura. Al llarg del mes de novembre publicarem les càpsules de vídeos amb activitats i continguts per a tots els públics que es difondran a través de diverses plataformes digitals i del web de Som Cultura.

L'activitat virtual proposada pel Terracotta Museu, amb la col·laboració de l'Associació de Ceramistes de la Bisbal, és un el taller "L'eriçó portallapis". En aquest taller, a partir d’una bola de fang, farem un portallapis molt original modelat. L’eriçó tindrà sempre els teus llapis ben ordenats! Per aquesta activitat només necessitarem un tall de fang, un llapis i la teva imaginació. Mans al fang!