Javier Garcés

Sala d'exposicions temporals

Del 14 d'abril al 23 de juliol de 2018

Inauguració: Dissabte 14 d'abril a les 19:30h

El protagonista d'aquesta exposició és un dels autors més influents i reconeguts del nostre territori, es tracta d'una mostra retrospectiva dedicada íntegrament a l'obra en ceràmica de Javier Garcés (Saragossa, 1959), artista resident i fill adoptiu de l'Empordà.

La sala d'exposicions temporals mostrarà un recorregut per la seva producció escultòrica realitzada en ceràmica, unes peces que es veuran reforçades a través de dibuixos i esbossos realitzats per l'artista. Aquesta selecció d'obres, d'un realisme colpidor i molt personal, permetran copsar el seu gran domini de la tècnica, obres que no deixen de ser un reflex del seu entorn humà més proper (confirmat per familiars i amics).

Dissabte

Diumenge