Visita guiada al museu + Visita a un obrador en actiu

Ceràmica, el procés

Del 06.07.17 al 03.08.17

6 i 20 de juliol
3 d'agost
16.30h

Idioma: català
Preu: 6 € adults / 3€ menors de 12 anys
Durada: 90 min.
Cal inscripció prèvia
Informació i reserves:

terracottamuseu@labisbal.cat
L'organització es reserva el dret de cancel·lar l'activitat si no s'arriba a un mínim de persones inscrites.

L'elaboració d'una peça comença amb l'extracció, la selecció i el tractament dels material que s'utilitzaran. En el passat, aquest procés el duia a terme el mateix ceramista. Aquesta visita emfatitza el procés tradicional d'elaboració d'una peça i es contrasta amb la manera de treballar d'avui en dia. La visita continuarà a un obrador en actiu on fer el tafaner per descobrir com és el seu dia a dia en l'actualitat: Puigdemont Ceràmica Artesanal, un obrador amb una llarga tradició familiar, i que està situat just a tocar del museu.