Anunci emergent

Tancament provisional

L'excepcional episodi de pedregada que es va viure el dimarts 30 d'agost a la Bisbal d'Empordà va provocar importants desperfectes en la teulada del Terracotta Museu. Aquests danys han afectat la integritat de l'espai expositiu a més d'altres dependències privatives. Per tal de garantir la seguretat dels seus usuaris, l'equipament museístic es veu obligat a tancar les portes al públic fins que la visita sigui plenament segura. Des del Museu i l'Ajuntament s'està treballant per tal que aquest període de tancament sigui el més breu possible.

Disculpeu les molèsties que això us pugui ocasionar.

Ullastret / La Bisbal

"Camí de pas"

EXHAURIT

Catàleg de l'exposició "Ullastret-La Bisbal, camí de pas".

Presentació
L'objectiu d'aquesta exposició que avui presentem és bàsicament la d'establir i normalitzar una vinculació que per raons històriques i geogràfiques es fa del tot necessària. Tant el Museu d'Ullastret com el Museu de Ceràmica de la Bisbal han volgut sumar esforços per tal de fer conèixer una herència cultural que es remunta a més de vint-i-cinc segles d'història, una herència que encara es manifesta en diferents esferes de la nostra cultura material.

Edita
Ajuntament de la Bisbal d'Emporà