La rajola Equitum obté un Premi Anuaria d'Or 2021

01.03.2022

La rajola Equitum, dissenyada i produïda per Limón Studio per encàrrec del Terracotta Museu, ha obtingut el guardó Anuaria d'Or 2021: Premi Anuaria a la Miscel·lània en els Premis Nacionals de Disseny Gràfic: Anuaria, atorgats per Veredictas. Limón és un estudi de disseny gràfic i de producte ceràmic de la Bisbal d’Empordà format per Mar Marcelino com a dissenyadora i tècnica de producte ceràmic, i Daniel Peris en el disseny gràfic i la direcció d'art.

Aquesta gelosia està conformada per impressió 3D en argila amb pastes de desenvolupament local i forma part del III Llibre d'exposicions del Terracotta Museu que recull els catàlegs de les exposicions produïdes per l'equipament des de finals del 2020 fins a finals de 2022. La impressió 3D en ceràmica va marcat l’entorn ceràmic de la Bisbal el 2020, amb novetats com l’adquisició d’una impressora 3D potter, la Terracotta Biennal i totes les activitats, sinergies i propostes que s’han generat al seu voltant. Equitum es va crear com un testimoni de tot aquest projecte i la seva producció es va realitzar amb la impressora 3D del Museu. El disseny i la impressió de la peça és a càrrec de Mar Marcelino i Daniel Peris de Limón, i el disseny gràfic del catàleg de Pere Àlvaro.