Taller d’animació amb ceràmica

dissabte, 25 de novembre | 10:30 h
Durada: 2 h

Activitat gratuïta.

Places limitades, reserva prèvia al 972 64 20 67 (horaris del museu)

Taller de creació d'un film abstracte d’animació amb ceràmica per mainada de 8 a 12 anys.

De quin material estan fetes les coses? De què estem fetes les persones? Què passa quan la matèria s’organitza de diferents maneres? Juguem a crear el nostre petit univers ceràmic de colors en moviment. Amb la tècnica de l’stopmotion farem una pel·lícula abstracta per donar una nova vida a fragments de rajoles de la Bisbal.

Activitat gratuïta.

Places limitades, reserva prèvia al 972 64 20 67 (horaris del museu).

Una proposta del Festival d'Art Abstracte amb Moviment Punto y Raya Junior.

L'obra resultant s'estrenarà en la propera edició del Festival Punt y Raya Junior, i per una vintena de ciutats.

Durant el taller, Punto y Raya filmarà un making of per tal de documentar l'activitat. Aquí podeu veure el Making Of Junior 2021 (vimeo), edició en la qual el Terracotta Museu ja va participar.

El taller serà a càrrec de Martina Rogers, ceramista i artista visual, llicenciada en Comunicació Audiovisual a la Universitat Autònoma de Barcelona.
instagram.com/rogersmartina
vimeo.com/martinarogers