Antic Ceràmica

Finalitzat
diumenge, 15 d’octubre
De 10 a 14 h

Entrada lliure i activitats gratuïtes

Per segon any consecutiu l’Associació Catalana de Ceràmica i el Terracotta Museu organitzen «Antic Ceràmica», la trobada especialitzada en ceràmica antiga de la Bisbal d’Empordà. Una fira d’exposició, venda i intercanvi de peces de ceràmica antiga i de col·leccionisme de totes les èpoques i de totes les tipologies (terrissa, pisa, paviments, ceràmica de revestiment, ceràmica artística i decorativa, etcètera). Evidentment, hi haurà representació de la ceràmica bisbalenca, però es reuniran peces d’arreu de Catalunya i de tota la península Ibèrica.

Durant tot el matí hi haurà portes obertes al Museu, però a més, però paral·lelament s’han programat diferents activitats complementàries com ara un taller de ceràmica per a mainada, una visita guiada a l’exposició temporal “Carles Sala. D'oller a artista de la ceràmica” i les presentacions dels llibres La rajola catalana, de Josep Antoni Cerdà i Catálogo de sellos y marcas de la alfarería española, d’Alfons Romero i Santiago Cabasa.

10 a 14 h - Fira d’exposició, venda i intercanvi

10 a 14 h - Portes obertes al Terracotta Museu

10 a 11.30 h - Taller de ceràmica per a la mainada

11.30 h - Visita guiada a l’exposició “Carles Sala. D’oller a artista de la ceràmica"