Anunci emergent

Tancament provisional

L'excepcional episodi de pedregada que es va viure el dimarts 30 d'agost a la Bisbal d'Empordà va provocar importants desperfectes en la teulada del Terracotta Museu. Aquests danys han afectat la integritat de l'espai expositiu a més d'altres dependències privatives. Per tal de garantir la seguretat dels seus usuaris, l'equipament museístic es veu obligat a tancar les portes al públic fins que la visita sigui plenament segura. Des del Museu i l'Ajuntament s'està treballant per tal que aquest període de tancament sigui el més breu possible.

Disculpeu les molèsties que això us pugui ocasionar.

La fusió del vi i la terra

Beu-te el museu amb... La Vinyeta

Reserva
Dissabte 22 d'octubre | 18:00 h

“La fusió del vi i la terra” és una experiència que marida el vi de la DO Empordà amb la ceràmica de la Bisbal. La proposta inclou una visita al Terracotta Museu en clau de vi, una conferència sobre el conreu de la vinya en època romana i un tast de vins de La Vinyeta.

Dissabte
oct