Els Museus surten al carrer

dissabte, 3 de novembre | 10:30 h

Placeta de Sant Joan
Sant Feliu de Guixols

Mostra de tallers dels museus de les comarques de Girona que aquest any se celebrarà a Sant Feliu de Guíxols. Durant tot un matí podreu participar a diferents tallers familiars proposats pels museus de la Xarxa de Museus de les Comarques Gironines.

El Terracotta proposa un taller de decoració de rajoles amb la tècnica de sota coberta, “Pinta la teva rajola de ceràmica”, que es podrà realitzar gràcies a la col·laboració de l’Associació de Ceramistes de la Bisbal i els alumnes del Grau Mitjà de Terrisseria de l’INS La Bisbal.

Tots els tallers:

• Taller d’Amulets romans (MAC-Empúries)
  • Els arcs de la catedral (Tresor de la Catedral de Girona)
  • Fem mandales de fil (Museu del Joguet de Catalunya)
  • Taller de Mòlta de gra (MAC-Ullastret)
  • Fem un xai i fes de monjo copista (Museu Etnogràfic de Ripoll)
  • Pinta la teva rajola de ceràmica (Terracotta Museu)
  • Descobrim la Història del 3D (Museu del Cinema)
  • Fem mosaics! (MAC-Girona)
  • Caps i cordes amb Txitxarra, fem nusos mariners! (Museu de la Pesca de Palamós)
  • Confecció i impressió d’una llibreta de cordill (Museu d’Història de Sant Feliu de Guíxols)
  • La segona vida d’un tap de suro (Museu del Suro de Palafrugell)