5a edició de Nadal al Museu

04.12.2019

Un any més els 26 museus de les Comarques de Girona s'uneixen per impulsar la campanya familiar Nadal al Museu, la cinquena edició tindrà lloc del 6 de desembre al 7 de gener.

La novetat principal és la creació, edició i producció del primer llibre d'activitats infantil que engloba informació i activitats dels 26 museus. A través d'ell es podrà descobrir tot el patrimoni cultural de cada museu de forma divertida i amena.

El llibre d'activitats presenta un petit extraterrestre, de la il·lustradora Xènia Ferrer, que aterra a terres gironines i no sap on és, ni com és la gent que hi viu. Així que decideix visitar-ne els museus per descobrir els costums, les tradicions, el passat dels que habiten el territori. El llibre s'aconseguirà després de superar un joc de pistes encadenades adreçades als nens i nenes que visitin els museus de la xarxa.

A més del joc de pistes creat expressament per l'ocasió, el Terracotta Museu també ofereix la visita familiar autoguiada "El Manual del petit ceramista", una proposta que ja han pogut gaudir moltes famílies. El manual explica tot el que cal saber per convertir els més petits en els millors aprenents de ceramista. Durant la visita el manual proposa un conjunt de proves i enigmes que s'han de resoldre, al final de la visita els aprenents tenen premi!

Actual
El manual del petit ceramista
Visita familiar autoguiada
Activitats