Rajoles en sèrie

Activitat escolar: Visita + taller

DURADA:  120 minuts

Preu: 7,00 €. Mínim 20 participants.

Activitat inclosa en programa Indika de la Diputació de Girona.

Descomptes per a les escoles de la Bisbal d'Empordà.

Cuita opcional: 3'50 € / peça (s'afegirà al preu per alumne)

Per més informació i reserves podeu enviar-nos un correu a reserves.terracotta@labisbal.cat o trucar-nos de dilluns a divendres de 9 a 14 h al 972 642 067.

És imprescindible fer la reserva amb la màxima antelació possible i esperar la confirmació.

* Consulteu els descomptes per a les escoles de la Bisbal d'Empordà.

Entre tots dissenyarem una rajola original per crear una composició mural.

Les rajoles s’han utilitzat abastament per a fer paviments, enrajolats de parets, arrimadors, murals.... El que podem veure al Museu ens ajudarà a veure l’ampli ventall de possibilitats. Ens fixarem en les tècniques emprades i en allò que les fa adient tenint en compte per a quin lloc estan dissenyades.

Objectiu: A partir de l’observació de les obres del Museu adonar-se de que estem envoltats de ceràmica, en els paviments, revestiments, decoracions murals.... Tot això requereix un disseny acurat per poder utilitzar peces seriades de diferents formes que al ajuntar-los creen nous dissenys.

Observacions pràctiques per als grups:
- Es disposa d’aparcament propi, amb un ampli espai per autocars.
- L’espai exterior del museu és la zona de recepció i distribució dels grups.
- L’espai exterior es pot utilitzar com a zona d’esbarjo i esmorzar.