Inauguració "Jordi Cuixart. Des de Lledoners"

Espai "Forn 1"

01.12.19

Ens plau convidar-vos a la inauguració de l’Exposició de Ceràmica “Jordi Cuixart. Des de Lledoners”, i a la presentació del llibre “Ho tornarem a fer”, del mateix Jordi Cuixart, que se celebrarà el proper diumenge dia 1 de desembre, a partir de les 12:00 h., al Terracotta Museu de la Bisbal.

La presentació del llibre de Jordi Cuixart serà a càrrec de Neus Colomer, presidenta d'Òmnium Baix Empordà i de Xavier Antic, membre de la Junta Directiva d'Òmnium.

Des de les 11:00 h. i fins a la finalització de l’acte, l’Associació de Ceramistes de la Bisbal realitzarà en directe un mural reivindicatiu. L’acte comptarà també amb la col·laboració musical de Mazoni.

La Bisbal d'Empordà, novembre de 2019

Activitats relacionades