De Vilà Clara a Vilà-Clara

Sala d'exposicions temporals

Del 17 de desembre de 2017 al 8 d'abril de 2017

Inauguració: Diumenge 17 de desembre a les 12h

La nova exposició del Terracotta Museu és una retrospectiva del treball realitzat a l'obrador bisbalenc Vilà Clara Ceramistes.

El taller dels Vilà Clara, i els dos personatges homenatjats en aquest mostra, Josep Vilà Clara i Josep Vilà-Clara Garriga, pare i fill, representen per a la ceràmica de la Bisbal dos figures transcendents en la història moderna de la ceràmica de la ciutat i, per extensió, de tot Catalunya. Dos treballadors de la ceràmica que, moguts per una vocació extraordinària, incansable al llarg dels seus anys d'ofici, han mostrat sempre un elevat sentit d'exigència i de reivindicació per la professió que ha ajudat a fer créixer i dignificar l'actual ceràmica de la Bisbal. Donar a conèixer aquests dos protagonistes, sens dubte, ajuden a dignificar l'ofici i, de retruc, la ceràmica de la Bisbal.

Diumenge

Dilluns