Visita guiada al museu + Demostració de torn

English: 10.15 am

Price: 6 € adults / 3 € under 12 years old
Duration: 80 minutes
You need to sign up in advance.
For more information and reservations:

terracottamuseu@labisbal.cat
The museum reserves the right to cancel the activity if a minimum number of people do not register.

Català: 11.00h

Preu: 6 € adults / 3 € menors de 12 anys
Durada: 80 min.
Cal inscripció prèvia
Informació i reserves:

terracottamuseu@labisbal.cat
L'organització es reserva el dret de cancel·lar l'activitat si no s'arriba a un mínim de persones inscrites.

Français: 11h45

Prix: 6 € adultes / 3 € moins de 12 ans
Durée: 80 min
Inscription préalable requise
Renseignements et réservations:

terracottamuseu@labisbal.cat
Le musée se réserve le droit d'annuler l’activité si elle n'atteint pas un nombre minimum de personnes inscrites.

Castellano: 12.30h

Precio: 6 € adultos / 3 € menores de 12 años
Duración: 80 min.
Inscripción previa
Información y reservas:

terracottamuseu@labisbal.cat
El museo se reserva el derecho a cancelar la actividad si no se llega a un mínimo de personas inscritas.

Visita guiada al museu + Demostració de torn
Descobreix el Terracotta
Visita guiada a l'exposició permanent del museu per copsar la importància que ha tingut i té la ceràmica en la història i l'actualitat de la Bisbal, la gran varietat de peces que s'han produït i la qualitat dels seus mestres ceramistes. L'eina principal de l'ofici és el torn, per això la visita es complementarà amb una demostració per part d'un ceramista professional de la Bisbal.

Visita guiada al museo + Demostración de torno
Descubre el Terracotta
Visita guiada a la exposición permanente del museo para entender la importancia que ha tenido y tiene la cerámica en la historia y la actualidad de la Bisbal, la gran variedad de piezas que se han producido y la calidad de sus maestros ceramistas. Una de las principales herramientas del oficio es el torno, por eso la visita se complementará con una demostración por parte de un ceramista profesional de la Bisbal.

Guided tour to the museum + Potter’s wheel demonstration
Discover Terracotta
Guided tour of the museum permanent exhibition. On the tour you will learn about the importance of ceramics for La Bisbal in the past and up to the present day, the huge variety of pieces that have been made in the town and the top quality work of the master potters here. The main tool of their trade is the potter’s wheel, so part of the visit is a demonstration by a professional La Bisbal potter.

Visite guidée au musée + Démonstration de roue de potier
Découvrez le Terracotta
Visite guidée de l’exposition permanente du musée pour comprendre l’importance que la céramique a eu et a toujours dans l’histoire et le présent de la Bisbal, la grande variété des pièces produites, et la qualité des maîtres potiers. L’instrument principal de cet artisanat est la roue de potier, de sorte que la visite est complétée par la démonstration d’un potier professionnel de la Bisbal.