Curs de ceràmica digital 3D

02.02.2021

La primera setmana de març el Terracotta Museu acollirà unes Jornades Formatives d’Impressió Ceràmica 3D. Un curs pràctic de creació de models digitals enfocats a la impressió FDM ceràmica. El curs va dirigit a professionals del sector que vulguin conèixer les possibilitats que ofereixen les noves impressores 3D d’argila.

Aquestes jornades estan promogudes per l’Associació Ceramistes La Bisbal, l'Ajuntament de la Bisbal d'Empordà i el Terracotta Museu en el marc del projecte COOP`ART EFA219/16 del programa POCTEFA cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER).

El curs és a càrrec de Manel Caro, dissenyador de producte especialitzar en el desenvolupament de projectes de digitalització i mecanització 3D (escultura digital orgànica). Professor de disseny a l’ERAM i de Ceràmica 3D a l’Escola de Ceràmica de la Bisbal.

Objectius:

• Conèixer la metodologia per imprimir argila amb impressió 3D sistema FDM.
  • Creació del model 3D amb Rhinoceros amb finalitat d’impressió FDM.
  • Optimitzar model digital per a la impressió.
  • Realització impressió del model en FDM d’argila.

Dates: De l’1 al 5 de març (de dilluns a divendres)

Horari: de 9 a 150h

Durada: 30 hores

Lloc: Terracotta Museu

Preu: Gratuït

A qui s’adreça: Formació especialitzada dirigida a artesans ceramistes.

Assistència: Màxim 10 alumnes.

Notes importants: L’alumne ha de disposar d’ordinador portàtil i coneixements bàsics d’informàtica. És un curs enfocat a la metodologia i experimentació, no a la producció seriada.

Inscripcions de l’1 al 15 de febrer, omplint el full d’assistència en aquest enllaç: forms.gle/vEgChWd4CkFLiKZH9

De totes les inscripcions rebudes es farà selecció de 10 participants. Es prioritzarà que siguin socis del projecte Coop'art, que formen part de la Marca Ceràmica de la Bisbal o que siguin de l'Associació Ceramistes La Bisbal. Curs 3D ceràmic, valorat en 200 €/participant.

Consulta tota la informació i el contingut del curs aquí (pdf).

Per qualsevol consulta contactar amb: info@ceramisteslabisbal.com o 685 231 651 (WhatsApp).