Se suspèn l'espai firal de la Terracotta Biennal i es mantenen la major part d’activitats culturals

15.10.2020

Les noves mesures establertes per la Generalitat de Catalunya per tal controlar els brots de Covid-19 especifiquen la suspensió de fires comercials, cosa que implica que la fira-mercat i exposició dels artesans ceramistes que havia d’incloure la Terracotta Biennal no es podrà celebrar. Des de l’organització s’ha contactat amb tots els 34 expositors per informar-los de la nova situació: molts d’ells provenien del sud de França, ja que la Biennal forma part d’un projecte europeu transfronterer.

D’altra banda, les diferents activitats culturals programades al voltant de la Terracotta Biennal es poden mantenir cenyint-se a les mesures establertes pel PROCICAT. Així, es mantenen exposicions, demostracions, conferències i visites guiades organitzades en el marc de la Biennal. Aquestes activitats es concentraran de divendres a diumenge al matí, coincidint amb els horaris d’obertura del Terracotta Museu.

Així doncs, la proposta de ser un esdeveniment cultural, artístic, artesanal i expositiu de la ceràmica ha quedat escapçat. Malgrat la situació adversa, l’organització fa un esforç ingent per tal de poder mantenir aquelles activitats no afectades amb les noves mesures i essent igual de rigorosos en el control i aplicació de les normes sanitàries corresponents. A través del web de la Terracotta Biennal (www.terracottabiennal.cat) pot consultar-se com queda la programació de l’esdeveniment, alhora que s’hi podran veure totes les ponències i demostracions, que seran retransmeses en streaming.