El Terracotta participa a Hola Ceràmica 2020

12.06.2020

Aquest cap de setmana, del 12 al 14 de juny, el Terracotta Museu participa en l'edició 2020 d'"Hola Cerámica". A causa de la situació actual, enguany es tracta d'una edició on line amb una programació formada per més d'un centenar de vídeos de difusió de la ceràmica, i en taules rodones on line sobre la situació actual i el futur del sector.

Des del museu de la Bisbal ens sumem a aquesta iniciativa amb l'aportació de quatre vídeos produïts pel Terracotta Museu. Tres dels quatre vídeos fan referència a tres de les exposicions temporals en cartell en aquest moment, el quart és una aproximació d'un minut a l'exposició permanent. Tots els vídeos es podran visualitzar al Facebook i al YouTube dels organitzadors.

A més, el director del Terracotta Museu, Xavier Rocas, també participarà en la taula rodona "Museos de cerámica y Covid-19: Nuevas formas de relacionarnos con nuestro público", on s'analitzarà com els principals museus de ceràmica del país estan vivint la situació de pandèmia.

• Divendres 12 a les 13:00 h, Maria Bofill. Muntanyes, mars i jardins tancats.
  • Dissabte 13 a les 10:40 h, Terracotta Museu de Ceràmica.
  • Dissabte 13 a les 16:00 h, Diálogo 3 "Museos de cerámica y Covid-19: Nuevas formas de relacionarnos con nuestro público".
  • Diumenge 14 a les 15:40 h, Ana Felipe Royo. Duelas.
  • Diumenge 14 a les 15:50 h, Rajoles de mitgeria. Col·lecció de Carles Alsius.