Els museus de les Comarques de Girona surten al carrer

30.10.2019

El Club de Cultura i Identitat del Patronat de Turisme Costa Brava Girona organitza la quarta edició del festival Som Cultura. Aquest novembre serà un mes d’experiències culturals, amb una selecció d’activitats per descobrir l’àmplia oferta cultural, patrimonial i d’espectacles de les comarques gironines. Una cinquantena d’entitats, entre museus, ajuntaments, oficines de turisme i empreses del sector, han treballat en xarxa per impulsar les activitats proposades que tindran lloc a nombrosos municipis i espais culturals gironins.

El Terracotta Museu tornarà a participar en l’activitat inaugural del Som Cultura organitzada per la Xarxa de Museus de les Comarques de Girona i titulada Els museus surten al carrer!, una marató de tallers per descobrir en família el patrimoni del nostre territori. Els tallers seran a càrrec dels museus de la xarxa i tindran lloc el matí del dissabte 2 de novembre a la  Plaça de l’Abat Oliba de Ripoll. El Terracotta proposa un taller de torn i modelatge, que es podrà realitzar gràcies a la col·laboració de l’Associació de Ceramistes de la Bisbal.

Més informació a:

Finalitzat