El Terracotta Museu s'adhereix a la vaga general del 18 d'octubre

17.10.2019

El Terracotta Museu s'adhereix a la vaga general convocada a Catalunya el proper divendres 18 d'octubre pel sindicat Intersindical-CSC.

Per altra banda, els treballadors i les treballadores del Museu s'han volgut sumar a l'acció de protesta que es realitza des de diversos museus i centres patrimonials contra la sentència als líders polítics i socials catalans tot cobrint peces emblemàtiques amb una tela negra. La peça escollida ha estat l'escultura "Carlets negre" de Javier Garcés. Volem fer palès el nostre rebuig a les sentències del Tribunal Suprem, i defensem l'ús del diàleg i no pas de la via penal per solucionar un conflicte eminentment polític.

Donem tot el nostre suport i escalf als condemnats i a les seves famílies en un moment tan difícil com aquest.