Un joc d'argila

Activitat escolar: Visita + taller

DURADA:  120 minuts

Preu: 7,00 €*. Mínim 20 participants.

Activitat inclosa en programa Indika de la Diputació de Girona.

Descomptes per a les escoles de la Bisbal d'Empordà.

Cuita opcional: 3'50 € / peça (s'afegirà al preu per alumne)

Per més informació i reserves podeu enviar-nos un correu a reserves.terracotta@labisbal.cat o trucar-nos de dilluns a divendres de 9 a 14 h al 972 642 067.

És imprescindible fer la reserva amb la màxima antelació possible i esperar la confirmació.

Vine al Museu a crear el teu propi joc de ceràmica amb el que podràs jugar amb els teus amics. Serà un tres en ratlla totalment original i creatiu.

De jocs n'hi ha de moltes menes, segur que vosaltres ja en sabeu molts. Des de fa mils d'anys que es juga i com que l'argila és el material més abundant a la terra, de joguines de fang també n'hi ha. Quins jocs us agraden més? A què jugueu? Mirarem al Museu si hi ha objectes que ens semblin que poden ser útils per un joc. Al taller començarem per explicar el funcionament del tres en ratlla, un joc que apareix ja en època romana fa dos mil anys, i farem un taller de ceràmica al voltant d'aquest joc. Veurem que una rajola es pot convertir en un tauler i que modelant l'argila es poden crear innumerables formes que ens poden servir per a jugar.

Observacions pràctiques per als grups:
- Es disposa d’aparcament propi, amb un ampli espai per autocars.
- L’espai exterior del museu és la zona de recepció i distribució dels grups.
- L’espai exterior es pot utilitzar com a zona d’esbarjo i esmorzar.