Ceràmica XYZ

Del 16.10.20 al 06.12.20

Del 16 d'octubre al 6 de desembre

Inauguració: divendres 16 d'octubre, 19:30h

La impressora 3D genera un recorregut sinuós de manera laboriosa des del disseny coordenada a coordenada, com ens mostra aquesta exposició col·lectiva de títol cartesià (XYZ) on s’apleguen un grup de creadors i dissenyadors, artesans postdigitals i restauradors -Raül Nieves i Valeria Ustárez de Coudre Studio; Manel Caro; Martí Baltà de BCN 3D Ceramics; Ramon Almeda Chávez i Marc Vidal de l’Escola d’Art La Industrial; Pacheco d·Art Conservación i Carles Morant- que mostren amb el seu treball extraordinari les possibilitats de les noves tecnologies al món de l'art.

Una exposició de peces ceràmiques que emergeixen dels processos del disseny 3D i el modelat digital, on la matèria i la matemàtica dialoguen per generar formes i textures d'un caràcter únic. Les condicions ambientals del taller, el fang, els esmalts i els processos de postproducció experimental s’obren a l’expressió incerta de la matèria en un equilibri postdigital.

Coudre Studio
Raül Nieves i Valeria Ustárez