Visita guiada a l'exposició permanent

Estiu al Museu 2021

Del 02.07.21 al 27.08.21

Tots els divendres de juliol i agost, 12 h

Durada: 60 minuts

Idioma: català

Preu: Gratuïta amb l'entrada al Museu

L'activitat més emblemàtica de la Bisbal d'Empordà ha estat, històricament, la ceràmica, una manufactura de gran tradició i renom que ha generat un important patrimoni material i immaterial. A partir de la visita guiada a l'exposició permanent del Terracotta Museu es pot copsar la importància que ha tingut i encara té aquest sector en la història i l'actualitat de la Bisbal, la gran varietat de peces que s'han produït, i la qualitat dels mestres ceramistes de la ciutat. El museu s'ubica en una antiga fàbrica, la Terracotta, un edifici singular que manté els elements més característics d'aquesta indústria (basses de colar, xemeneies, forns...). La seva conservació i posta en valor el converteixen en un dels atractius més destacats del museu. Descobriu perquè es diu que la Bisbal és la capital catalana de la ceràmica!