Inauguració "Parant taula"

25.10.19

Enric Marquès Serra, alcalde de la Bisbal d'Empordà
Joan Vilà-Clara Garriga, president de l'Associació de Ceramistes de la Bisbal

Es complauen a convidar-vos a l'acte inaugural de l'exposició temporal "Parant taula. Exposició col·lectiva de vaixelles", que tindrà lloc el proper divendres 25 d'octubre, a les 19.00 h, al Terracotta Museu.

La inauguració es clourà amb un tast gastronòmic de "La cuina de l'Empordanet" maridat amb "Ceràmica de la Bisbal", i amenitzat per l'actuació del duet de cantautors FoGem*.

La Bisbal d'Empordà, octubre de 2019

* Es preparan 400 racions en total, el preu de cadascuna serà de 3,00 € i inclourà el menjar, la beguda i un plat de ceràmica elaborat expressament per aquesta degustació. Aquests plats reprodueixen les diferents vaixelles exposades i els assistents se’ls podran endur de record.