Ceràmica Viva Empordà (4a ed.)

Associació de Ceramistes de la Bisbal

Del 01.06.19 al 31.05.20

4a edició Ceràmica Viva Empordà

Temporada 2019

Associació de Ceramistes de la Bisbal

En la història del nostre territori la ceràmica hi ha estat sempre present, des de les primeres civilitzacions fins a la industrialització, com es pot veure a l'exposició permanent del Terracotta Museu.

Dones i homes han barrejat l'argila amb aigua i l'han treballat donant-li forma. I així seguim en l'actualitat, homes i dones modelant la terra, donant-li forma, assecant i passant pel foc objectes que perduraran en el temps.

Actualment l'Associació de Ceramistes de la Bisbal agrupa els esforços d'aquests homes i dones per mantenir viva una tradició mil·lenària i per tercer any consecutiu, organitza la mostra Ceràmica Viva Empordà, una exposició oberta i representativa de l'heterogènia producció de ceràmica en el nostre país.

Dimecres

Dijous