Bicicletada per les xemeneies de la Bisbal

13.10.18

Dins de les activitats de les Jornades Europees de Patrimoni 2018 (JEP), el dissabte 13 d’octubre el museu organitza una Bicicletada per les xemeneies de la Bisbal, d’aquesta manera es vol donar a conèixer el patrimoni ceràmic bisbalenc a totes aquells persones amb ganes de moure’s i gaudir de la ciutat. Una ruta guiada dins del terme municipal per veure de més a prop aquests elements tant característics del skyline bisblenc. Actualment la població conserva una vintena de xemeneies, grans testimonis de la indústria ceràmica del passat. També hi haurà la possibilitat de veure alguns dels forns que s’hi vinculen i els espais on es troben.

Dissabte 13 d’octubre, de 10 a 13h
Cal fer reserva prèvia 972 642 067