Visita guiada 'La Ceràmica tradicional de la Bisbal'

diumenge, 1 de desembre | 11:00 h

Idioma: català
Durada: 60 min

Activitat emmarcada dins de la campanya "T'ensenyem casa nostra!", on 39 productors, artesans i espais o entitats ofereixen visites guiades durant tot l'any. Aquestes visites volen mostrar la gran diversitat de producte i els oficis artesans del territori. El Terracotta Museu col·labora amb aquesta nova iniciativa oferint  una visita guiada gratuïta a l'exposició permanent.

L'activitat més emblemàtica de la Bisbal d'Empordà ha estat, històricament, la ceràmica, una manufactura de gran tradició i renom que ha generat un important patrimoni material i immaterial. A partir de la visita guiada a l'exposició permanent del Terracotta Museu es pot copsar la importància que ha tingut i encara té aquest sector en la història i l'actualitat de la Bisbal, la gran varietat de peces que s'han produït, i la qualitat dels mestres ceramistes de la ciutat. El museu s'ubica en una antiga fàbrica, la Terracotta, un edifici singular que manté els elements més característics d'aquesta indústria (basses de colar, xemeneies, forns...). La seva conservació i posta en valor el converteixen en un dels atractius més destacats del museu. Descobriu perquè es diu que la Bisbal és la capital catalana de la ceràmica!

Diumenge

Finalitzat