Descobreix el Terracotta

Del 06.07.19 al 31.08.19

Dissabtes de juliol i agost, 17:00h

Idioma: català.
Preu: gratuïta amb l'entrada al museu.
Durada: 60 min.
La visita es realitzarà amb un mínim de persones inscrites.
Reserva prèvia al 972 642 067 (dins els horaris del museu).

Àmbit de la Terrisseria

Visita guiada a l'exposició permanent del museu per copsar la importància que ha tingut i té la ceràmica en la història i l'actualitat de la Bisbal, la gran varietat de peces que s'han produït i la qualitat dels seus mestres ceramistes.

L'activitat més emblemàtica de la Bisbal d'Empordà ha estat, històricament, la ceràmica, una manufactura de gran tradició i renom que ha generat un important patrimoni material i immaterial. A partir de la visita guiada a l'exposició permanent del Terracotta Museu es pot copsar la importància que ha tingut i encara té aquest sector en la història i l'actualitat de la Bisbal, la gran varietat de peces que s'han produït, i la qualitat dels mestres ceramistes de la ciutat. El museu s'ubica en una antiga fàbrica, la Terracotta, un edifici singular que manté els elements més característics d'aquesta indústria (basses de colar, xemeneies, forns...). La seva conservació i posta en valor el converteixen en un dels atractius més destacats del museu. Descobriu perquè es diu que la Bisbal és la capital catalana de la ceràmica!