Visita teatralitzada

Cal inscripció prèvia
Informació i reserves:

terracottamuseu@labisbal.cat
L'organització es reserva el dret de cancel·lar l'activitat si no s'arriba a un mínim de persones inscrites.

Visita teatralitzada per tots els públics on dos personatges singulars substituiran al guia oficial per explicar la història del museu i de la ceràmica bisbalenca.

Els assistents es trobaran que de cop i volta el museu s'ha quedat sense guia! Per sort la situació la salvaran dos personatges ben singulars, dos treballadors que porten molts anys en el museu i coneixen tota la seva història. Estem parlant d'en Fonsu (l'etern becari capficat amb una gerra de la Unión Obrera de Alfareros) i la Remei (obsessionada amb la neteja de la ceràmica). Els dos ajudaran al públic a descobrir la història que amaga el museu entre bon humor i rialles.

Divendres
jul