Tot per un Ral

Visita teatralitzada + tast de càntirs

Del 07.07.17 al 03.11.18

Idioma: català
Preu: menys de 12 anys, gratuït / entre 12 i 16 anys, 5 € / adults, 10 €
Durada: 75 min.
Informació i reserves:
terracottamuseu@labisbal.cat

Visita teatralitzada per tots els públics on dos personatges singulars substituiran al guia oficial per explicar la història del museu i de la ceràmica bisbalenca. Aquesta activitat forma part del Festival Som Cultura del Patronat de Turisme Costa Brava Pirineu de Girona. Al final de la visita hi haurà un tastet de càntirs.

Els assistents es trobaran que de cop i volta el museu s'ha quedat sense guia! Per sort la situació la salvaran dos personatges ben singulars, dos treballadors que porten molts anys en el museu i coneixen tota la seva història. Estem parlant d'en Fonsu (l'etern becari capficat amb una gerra de la Unión Obrera de Alfareros) i la Remei (obsessionada amb la neteja de la ceràmica). Els dos ajudaran al públic a descobrir la història que amaga el museu entre bon humor i rialles.