Cinquena edició de l’exposició col·lectiva 'Ceràmica Viva'

09.10.2020

Per cinquè any consecutiu l’Associació de Ceramistes de la Bisbal i el Terracotta Museu organitzen l’exposició “Ceràmica Viva”, una mostra de caràcter anual situada a l’espai “Actualitat” del Museu. Tal com reflecteix el seu nom, aquest espai està dedicat de manera monogràfica a l'actual ceràmica artística i decorativa de la Bisbal i rodalia. Aquest any s’ha volgut fer coincidir la renovació d’aquest espai amb la primera edició de la Terracotta Biennal, un esdeveniment cultural, artístic, artesanal i expositiu de la ceràmica que tindrà lloc els dies 16, 17 i 18 d’octubre.

Amb l’actualització de totes les peces de l’espai, l’edició 2020/21 de “Ceràmica Viva” mostra als visitants del museu el treball del conjunt dels ceramistes que actualment estan donant relleu a la nova ceràmica bisbalenca. Amb una clara voluntat de contemporaneïtat aquest espai es renova anualment i permet la comunicació i la implicació del sector amb el projecte del museu.

En aquesta mostra es reflecteix l’àmplia diversitat del sector gràcies a una recopilació de peces de recent creació d’una trentena d’associats. Un aparador on es pot contemplar el gran nivell assolit pels artistes i els artesans locals. Enguany participen 36 ceramistes:

ANNICK GALIMONT

STOESTOE | Emili Biarnés
TERRISSA NEGRA | Didi Heras
VILÀ CLARA CERAMISTES

L’Associació de Ceramistes de la Bisbal és l'entitat que agrupa empreses i professionals que tenen la ceràmica com a nexe d'unió. Amb activitats com aquesta volen assolir un dels seus objectius principals: fer arribar la passió i l'emoció de la ceràmica actual en l'àmbit comarcal, nacional i internacional.