La Xarxa emet en directe 1món.cat des del museu

06.03.2018

El diumenge 4 de març el Terracotta Museu va rebre una visita molt especial, es tracta de l'equip al complet del programa 1món.cat de la Xarxa de Comunicació Local, que varen retransmetre en directe un programa dedicat a la Bisbal i al món de la ceràmica.

D'aquesta manera, el museu es va convertir en un plató de televisió amb convidats de luxe: un bon grapat de personalitats del poble i rodalia. Es va poder reflectir l'alta vida cultural i associativa del territori.

Relacionats amb el món de la ceràmica varen participar en directe: Joan Vilà-Clara, de la coneguda família de ceramistes bisbalencs; Xavier Rocas, conservador del museu; Jaume Bagué, antic fogater de la fàbrica Terracotta: i els ceramistes: Francesc Cabrillana,  Josep Matés, Salvador Figueras, Carles Torrent 'Carlets' i Javier Garcés. També es va emetre un reportatge sobre l'extracció de la terra amb en Jordi Trayter, d'Argiles Colades.

La resta de convidats en el programa de la Xarxa foren Carles Sanjosé 'Sanjosex', Dani Sabater, tècnic de Promoció i Desenvolupament local de la Bisbal, per parlar sobre l'Artesana; l'entitat juvenil Els Voltors,  les propietàries de la Pastisseria Sans, en Trifón Poch, director tècnic del Bisbal Bàsquet; la Iolanda Delgada, presidenta de la Fira de Circ, juntament amb part dels alumnes de l'Escola de Circ; i la Clara Farraró, guanyadora del Picalletres 2016.

Podeu veure el programa en aquest enllaç: 256. El món de la ceràmica a la Bisbal d'Empordà