Prorrogada l'exposició temporal 'Tano Pisano: Ceràmica' fins el 5 de novembre de 2017

18.09.2017

Arran de l'èxit de públic i les bones crítiques que ha assolit l'exposició "Tano Pisano: Ceràmica", el Terracotta Museu de la Bisbal d'Empordà prorroga la mostra fins al diumenge 5 de novembre de 2017. El passat 4 de juny més de 250 persones varen assistir a la seva inauguració, i des de llavors l’exposició ha rebut més de 2.500 visitants. Aquesta mostra vol esdevenir una retrospectiva del treball en ceràmica realitzat per l’artista italià, i de reconeixement internacional, Tano Pisano. Una obra que ha elaborat amb l’assessorament i l’estreta col·laboració d’artistes, artesans i ceramistes de la Bisbal d’Empordà i comarca.