Taller d’animació amb argila

Finalitzat
dissabte, 2 d’octubre | 10:30 h
DURADA:  150 min

Places limitades, reserva prèvia al 972 64 20 67 (horaris del Museu)

Taller de creació d'un film abstracte d’animació amb argila per mainada de 6 a 12 anys.

S'experimentarà des de la plàstica del moviment del fang, imprimint i capturant canvis en blocs de matèria. El resultat serà una pel·lícula col·lectiva feta de fang en moviment, on el gest quedarà imprès. Prepareu-vos per enfangar-vos de dalt a baix i jugar amb la tècnica de l’stopmotion.

Places limitades, reserva prèvia al 972 64 20 67 (horaris del Museu)

Una proposta del Festival d'Art Abstracte amb Moviment Punto y Raya Junior, amb la col·laboració del Terracotta Museu i l'Associació de Ceramistes de la Bisbal.

L'obra resultant s'estrenarà en la tercera edició del Festival Punt y Raya Junior, que es realitzarà el 22 i 23 d'octubre 2021 a Breslau (Polònia), i després girarà per una vintena de ciutats, incloent-hi el festival adult del Punto y Raya a Viena al mes de novembre i a Barcelona al desembre.

Durant el taller, Punto y Raya filmarà un making of per tal de documentar l'activitat. Aquí podeu veure el Making Of Junior 2019 (vimeo).

El taller serà a càrrec de Martina Rogers, ceramista i artista visual, llicenciada en Comunicació Audiovisual a la Universitat Autònoma de Barcelona.
instagram.com/rogersmartina
vimeo.com/martinarogers

Exemples d’animació directa amb fang:
Animació directa sobre fang, stopmotion (vimeo)
Animació amb fang - Manlleu Film Festival (Instagram)

Dissabte
oct