Ceràmica Viva Empordà (3a ed.)

Associació de Ceramistes de la Bisbal

Del 20.04.18 al 31.03.19

3a edició Ceràmica Viva Empordà

Temporada 2018

Associació de Ceramistes de la Bisbal

En la història del nostre territori la ceràmica hi ha estat sempre present, des de les primeres civilitzacions fins a la industrialització, com es pot veure a l'exposició permanent del Terracotta Museu.

Dones i homes han barrejat l'argila amb aigua i l'han treballat donant-li forma. I així seguim en l'actualitat, homes i dones modelant la terra, donant-li forma, assecant i passant pel foc objectes que perduraran en el temps.

Actualment l'Associació de Ceramistes de la Bisbal agrupa els esforços d'aquests homes i dones per mantenir viva una tradició mil·lenària i per tercer any consecutiu, organitza la mostra Ceràmica Viva Empordà, una exposició oberta i representativa de l'heterogènia producció de ceràmica en el nostre país.

En aquesta edició participen: Isabel Alcalà Lozano, Gemma Armengol, Anna Ballesté, Anna Bayó Mercader, Ivet Bazaco, Emili Biarnés, Lissette Bijhsterhuis, Dolors Bosch Agustí, Bussoga, Francesc Cabrillana, Ricardo Campos I Rosa Rosell, Providència Casals Masferrer, Ceràiques Pantaleu, Ceràmiques Est, Núria Efe, Jordi Figueras, Salvador Figueras, Annick Galimont, Ferran Gallo, Igor Garai, Lluís Heras Colomer, Martin Ley, Víctor Martín, Jose Manuel Martinez Rodriguez, Xavier Mora, Fiona Morrison, Marcos Pacheco, Ariadna Raventós De Volart, Joan Raventós I Vila, David Rosell, Jaume Rulduà, Montse Seró, "Carlets" Carles Torrent Fajardo i J.Vilà-Clara Garriga.

3a edició Ceràmica Viva Empordà

Dijous